ویدیو | لحظه هولناک حمله خرس به یک هتل

دوربین‌های مداربسته در یک هتل مجلل در آسپن، یک خرس را که آشپزخانه هتل به یک نگهبان حمله می‌کند و او را روی زمین می‌زند، ضبط کرده است.
ویدیو |  لحظه هولناک حمله خرس به یک هتل
کد خبر : ۴۸۵۵۵

این حادثه، که تصاویر آن توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده است - دوشنبه شب در هتل سنت رجیس در شهر اسپن ایالت کلرادو رخ داد.

فیلم منتشر شده خرس را نشان می‌دهد که در اطراف آشپزخانه پرسه می‌زند. چند ثانیه بعد، نگهبان وارد قاب می‌شود و در حالی که به سمت خرس می‌رود. او از پشت به خرس نزدیک می‌شود، اما ناگهان خرس بازگشته و او را به زمین می‌زند.

فرد قربانی با ۹۱۱ تماس گرفت و به بیمارستان مجاور منتقل شد و در آنجا به دلیل خراشیدگی پشتش تحت مراقبت قرار گرفت و بعدا مرخص شد.

ماموران حیات وحش از حمله در ساعت ۱۱ شب مطلع شدند. آن‌ها ابتدا توانستند خرس را در اوایل صبح سه شنبه ردیابی کنند، اما به دلیل نگرانی‌های ایمنی عمومی نتوانستند بلافاصله خرس را آرام و دستگیر کنند. افسران حیات وحش در نهایت توانستند خرس را در اوایل روز چهارشنبه دستگیر کنند.

به گفته مقامات حیات وحش، آن‌ها خرس را در نزدیکی پارک کانر مشاهده کردند. آن‌ها از یک تفنگ آرام‌بخش برای بی حرکت کردن خرس استفاده کردند، سپس با استفاده از یک نردبان آتش نشانی آن را از بالای درخت به پایین منتقل کردند.

در نهایت خرس نر کشته شد و برای کالبدگشایی کامل به آزمایشگاه بهداشت حیات وحش در فورت کالینز فرستاده شد.

افسران حیات وحش تا حدی بر اساس فیلم‌های امنیتی تشخیص دادند که این همان خرسی است که در آشپزخانه بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر